2023-burgeren er en klimavenlig smagsbombe
Efterspørgslen på mad og oplevelser, som både er gode for omverden og bidrager til en sund og balanceret livsstil, stiger. Og dét skal burgerne på din tavle også afspejle, hvis du vil drive en god burger-business i 2023.
Her får du vores råd til, hvordan du gør den klimavenlige burger til dine kunders naturlige førstevalg og din egen største indtjeningskilde. Og vi lover dig, at det smager himmelsk!
Krisen kradser så klø på
De seneste års kriser tvinger os alle til at handle og prioritere anderledes. Under corona-pandemien var fysisk sundhed og mental velvære noget af det, vi brugte mest energi på. Så kom krigen i Ukraine, energikrisen og de stigende fødevarepriser, som tvinger os alle til at passe på pengene og prioritere benhårdt.
Forandringerne påvirker dine kunders adfærd og sætter nye rammer for, hvordan du må tilpasse din burger-business, så den bliver en succes i 2023.
“Never let a good crisis go to waste” - Winston Churchill